№
|
Заходи
|
Дата
|
Відповідальні
|
Для учнів1-4кл.
|
Лютий
2019
|
Класоводи,
психолог
|
1
|
Проведення ігор та вправ для розвитку емоційного інтелекту.
|
2
|
Як запобігти боулінгу?Поради та вправи для розвитку емпатії («коробка щастя», «емоції в кольорі»)
|
березень
|
Класоводи,
психолог
|
3
|
Командні ігри для розвитку емоційного інтелекту
|
квітень
|
Класоводи,
психолог
|
4
|
Перегляд анімаційних фільмів
|
травень
|
Класоводи,
психолог
|
Для учнів 5-7кл.
|
1
|
Години спілкування з елементами тренінгу :
«Протидія булінгу в дитячому середовищі»
|
Лютий
2019
|
Класні керівники
Психолог
Педагог-організатор
|
2
|
«Причини конфліктів.Учасники конфліктів»
|
березень
|
Класні керівники
Психолог Педагог-організатор
|
3
|
Урок-пам′ятка «Як уникати конфліктів у соціальних мережах»
|
квітень
|
Класні керівники
Психолог
Педагог-організатор
|
4
|
«Наслідки конфліктів для людини особисто та суспільства в цілому»
|
травень
|
Класні керівники
Психолог
Педагог-організатор
|
Для учнів 8-11 кл.
|
1
|
Заняття-тренінги:
«Конфлікти та шляхи їх подолання»
|
лютий
|
Класні керівники
Психолог
Педагог-організатор
|
2
|
«Найпоширеніші види шкільного булінгу»
|
березень
|
Класні керівники
Психолог
Педагог-організатор
|
3
|
«Протидія булінгу»
|
квітень
|
Класні керівники
Психолог
Педагог-організатор
|
4
|
«Наслідки шкільного насилля»
|
травень
|
Класні керівники
Психолог
Педагог-організатор
|
Для вчителів та батьків
|
1
|
Тренінг для вчителів: «Вирішення конфліктів мирним шляхом»
|
Лютий-травень
|
Психолог
директор
|
2
|
Тренінг для батьків: «Вироблення навичок безконфліктного спілкування»
|
березень
|
Психолог
директор
|
|
|
|
|
|
|
|